Bröder och systrar

Det finns inget bättre än att vara samlade på en plats med alla sina vänner (okej det fattades några menmen) och man bara ha kul. Dansa, skratta, skrika, prata, sjunga och allt jag ser på deras ansikten är deras underbara leenden. Hoppas att alla hade kul som jag hade. En lyckad kväll!
 
Hemvägen var däremot inte det roligaste. Gick från klubben till tunnelbanan och från tunnelbanan hem BARFOTA! Jag älskar klackarna för de är så snygga men i slutet av kvällen får jag så satans ont i fötterna och massa blåsor. Definitionen av hatkärlek.
 
Men bra helg har jag haft. men helgen är inte riktigt slut än. Massor med plugg väntar..
Haaadeeeee
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype