2014-10-11

 
Detta inlägg kommer inte ge er särskilt mycket, tänkte bara visa att jag inte är död och att jag kan blogga som min kära vän Tanzila har börjat göra. Tycker om att någon åtminstone fyller upp bloggen med tankar och känslor när man själv inte riktigt vet vart man står.
 
Är på ett otroligt skevt humör och har ingen riktigt livsglädje just nu, ja jag har mens och är stressad över mina pengar och skolan över huvud taget.
Har varit hemma större delen av de två senaste dagarna och pluggat och fikat med min fina mamma haha. Vi har äntligen invigit bageriet/caféet i Alvik, Brioche, som är hur fint och mysigt som helst! Är helt kär i deras wienerbröd, det är så gott!!
 
Nästa vecka ska jag vara hundvakt så ska bo ensam i lägenheten, är lite otagg för det betyder att jag måste laga mat hela tiden åt mig själv och gå ut med hunden vid halv sex på morgonen och vid elva på kvällen då man bara vill vara inomhus liggandes i sängen haha. Kommer inte kunna sova heller för han snarkar som en galning.
 
Denna helg kommer till största del bara gå åt plugg och serietittande. Det ska bli trevligt, lol.
Oh well, vi får se vad som händer mer nästa vecka!
 
puuuss
  
 
 
 
 
 
 
 
 


hivvenation    •     •  

Snarkar hundar!?!?!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype