summertime sadness

Mitt i all pepparkaksbakande och julpynt drömmer jag mig tillbaka. Jag drömmer mig tillbaka till ljusa nätter och varma gator. Till solblekt hår och trasiga tygskor. Ett evigt promenerande med vänner i kvällsolen. Lockigt blött hår påväg hem från stranden. Jag drömmer om grönt gräs och en kall cider i handen. Sand i bikinin och frihet.
 
För visst är det en frihet att vakna klockan 3 en tisdag på ett sommarlov, hoppa in i duschen, dra på sig shorts och en t-shirt och lämna lägenheten med longboarden under armen och ett leende på läpparna.
 


hivvenation    •     •  

Summertime sandness 💘










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype