snopp

Hahahahaha alltså vill bara skratta rakt ut och högt.
 
Men är superduper taggad på livet just nu ändå eftersom att vi ska på Hunger Games imorgon och jag kan verkligen inte sluta hoppa upp och ner i sängen åh har längtat så galet mycket tills premiären vilket var idag men jaja. Imorgon it is.
 
Vi pratade även idag på min franskalektion om vår Paris-resa som 98% kommer bli av, vi håller på att baka en massa och säljer till lärarna och just idag pratade vår lärare om hur allt kommer att gå till och blev så himla glad!! Tänkte tillbaka på min första klassresa utomlands jag åkte på vilket var i sexan och det var så satans kul! Man får verkligen en härlig gemenskap och har så himla kul!! Vi är runt 14 pers så det är supermysigt!
 
Och så ska vi även ha mys - film - och grubbkrubbkväll på lördag hos Gamm och är supertaggad för har saknat våra filmkvällar. De är något av det bästa som finns, så mycket skitsnack och skratt finns inte än just på dem. 
 
Oh well, fyller alltså allt dåligt och tråkigt med detta, för är faktiskt otroligt glad även fast jag sitter med plugg upp till halsen som måste bli gjort..
 
puuusss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype