lista på lista på lista på lista

1.Who was the last person you held hands with? Åh kommer inte ihåg men brukar hålla handen med mina fina kompisar så kanske Jasminos eller Becca jag vet inte det kanske var mamma hon är mys också.
2. Are you outgoing or shy? Beror helt på, känner jag mig obekväm i det sällskap jag är med kan jag vara jätteblyg. Oftast är det med folk jag inte har något gemensamt med.
3. Who are you looking forward to seeing? Oj hahaha ingen aning ser alltid fram emot att träffa mina klassisar men saknar Gamm, Tanz och Hivron jättemycket (vi behöver vår filmkväll snarast!!!!).
4. Are you easy to get along with? Nej och ja, har jättelätt för mig att vara envis vid vissa saker som jag verkligen står fast vid andra inte. 
5. If you were drunk would the person you like take care of you? HAHA han känner inte ens mig :'(
6. What kind of people are you attracted to? Långa killar som smygtittar på en och har fina leenden och mjukmörka röster haha..
7. Do you think you’ll be in a relationship two months from now? Nej det tror jag inte haha :/
8. Who from the opposite gender is on your mind? När jag skriver denna lista har den fått mig att tänka på en viss person men tänker även på mina killkompisar osv haha.
9. Does talking about sex make you uncomfortable? Beror helt på, det känns jättekonstigt när mina killkompisar pratar om deras sex med sina flickvänner. Skulle hellre höra det från tjejernas sida för det verkar mer normalt att lyssna på menemen.
10. Who was the last person you had a deep conversation with? Oscar pratade jag lite med igår, annars typ Alva i fredags tror jag.
11. What does the most recent text that you sent say? Yee :) :) till Jasminos haha
12. What are your 5 favorite songs right now? I'm A Mess - Ed Sheeran, Like I Can - Sam Smith, I Want You - Saint Raymond, You Got My Life - Amanda Fondell, Heal - Tom Odell i theenk
13. Do you like it when people play with your hair? JAG ÄLSKAR DET ÅH, förutom när mamma gör det för hon ska alltid klia mig i huvudet och hatar det för det låter så himla mycket hahaha..
14. Do you believe in luck and miracles? Ja ibland, i alla fall tur! Har haft en hel del under mitt liv haha :O
15. What good thing happened this summer? Jag hade mitt första sommarjobb (lol det som jag jobbar på annars också menmen), jag var i England och hade det sååååå himlans bra shoppade som ett cp, var på Olofs landställe med några av mina allra finaste vänner och hade det så härligt!, Summerburst med Alva, Olof, Gamm och Annie det var superkul!!, och säkert en massa annat också fast jag inte kommer på det nu hehe.
16. Would you kiss the last person you kissed again? Jaa inte för att jag kommer ihåg nu vem det var haha...
17. Do you think there is life on other planets? Ibland så hoppas jag det, det vore så himla häftigt!
18. Do you still talk to your first crush? Ja och nej haha, it's complicated
19. Do you like bubble baths? Jaa fast föredrar utan faktiskt, tycker det är lite drygt och så kittlas det i ansiktet och när man ska klia sig får man ännu mer bubblor i ansiktet.
20. Do you like your neighbors? Jaa det är trevliga! Tyckte bättre om mina i Nälsta bästa Maysen var jag granne med i typ tretton år haha! Saknar det :(
21. What are you bad habits? River av mina naglar de är så himla tunna gaah, men försöker sluta haha går bra ibland.. Hmm är otroligt lat också så börjat med arbeten typ två dagar innan och slutar med att jag stressar som en galning och nästan gråter i slutet. Har gjort det några gånger och tycker att jag är så himla korkar i efterhand haha
22. Where would you like to travel? Åh vill resa överallt, speciellt Nya Zeeland, Australien och Sydafrika vore så himla häftigt!
23. Do you have trust issues? Ja ibland. 
24. Favorite part of your daily routine? Frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsfika haha!
25. What part of your body are you most uncomfortable with? Oftast är det min lilla fläskmage som har börjat kika fram men även min näsa och panna men brukar inte bry mig så ofta eftersom att de alltid kommer att finnas där. Har ett ganska stort komplex över min profil men aa, vad ska man göra haha :')
26. What do you do when you wake up? Får lite lätt ångest över att jag inte får sova mer och försöker väcka mig själv med att titta vad som hänt på telen :)
27. Do you wish your skin was lighter or darker? Oj den passar alldeles för perfekt för det svenska klimatet men skulle gärna vara lite mörkare i hyn eftersom att jag alltid blir likblek på skolfoton och andra foton med blixt haha!
28. Who are you most comfortable around? Min familj, speciellt min lillasyster vi kan vara hur äckliga som helst med varandra och snackar om i princip allt som kommer upp i huvudet.
29. Have any of your ex’s told you they regret breaking up? Jag har bara haft ett seriöst förhållande en gång och det var jag som gjorde slut och sa att vi kanske kunde bli tillsammans igen men nej det funkade inte. Behövde vara schysst mot mig själv i den situationen också.
30. Do you ever want to get married? Ja absolut!
31. Is your hair long enough for a pony tail? För långt ahaha, ska nog klippa mig nästa månad!
32. Which celebrities would you have a threesome with? HAHA oj, typ Alexander Skarsgård och Harry Styles ahahahah
33. Spell your name with your chin. ghasnhbnhas
34. Do you play sports? What sports? Jag brukade spela handboll, men fick en allvarlig knäskada som gjorde att jag behövde operaras och därför la jag av med det. Är jätteledsen att jag inte kunde fortsätta eftersom att jag verkligen älskade sporten och att röra mig. Även idag när jag går på min syrras matcher vill jag bara springa ut på planen och kasta bollen i motståndarlagets ansikten ahahaha.
35. Would you rather live without TV or music? Utan TV helt klart!
36. Have you ever liked someone and never told them? Ja haha
37. What do you say during awkward silences? Ojdå haha hehe.. mhmhmhm
38. Describe your dream girl/guy? Men gud haha, längre en mig, omtänksam, fint leende, luktar gott, mysigggg
39. What are your favorite stores to shop in? HM, Zara, Monki, VILA osvosv
40. What do you want to do after high school? Jobba, resa en massa, vila ut mig och sen plugga!
41. Do you believe everyone deserves a second chance? Beror helt på
42. If your being extremely quiet what does it mean? Oftast trött, sur eller ledsen. Eller så tänker jag på för mycket att jag inte orkar prata om det.
43. Do you smile at strangers? Jag gjorde det med en jättegullig man typ 50+ för jag råkade titta upp på honom två gånger när jag gick förbi honom och då fick jag ett jättegulligt smile från honom och kunde inte låta bli att le tillbaka, blev glad då! Annars inte, vilket jag tycker är lite tråkigt men som sagt är man svensk vill man vara som alla andra 
44. Trip to outer space or bottom of the ocean? Rymden helt klart
45. What makes you get out of bed in the morning? Hahaha bra betyg
46. What are you paranoid about? Mörkret och typ Paranormal Activity-skit
47. Have you ever been high? Nej
48. Have you ever been drunk? Ja usch ja
49. Have you done anything recently that you hope nobody finds out about? HAHA ingen aning inte vad jag kan komma på men säkert..
50. What was the colour of the last hoodie you wore? Mörkblå, snodde syrrans hehe
51. Ever wished you were someone else? Ibland ja men det händer inte ofta
52. One thing you wish you could change about yourself? Mitt dåliga tålamod och att jag inte vågar ta de chanser som är så otroligt självklara ibland.
53. Favourite makeup brand? Isadora trur jag, är inte så insatt xD
54. Favourite store? Coop
55. Favourite blog? Hanapee, skitcool
56. Favourite colour? Svart haha, höstfärger annars
57. Favourite food? Allt som är gott
58. Last thing you ate? Ägg och bacon som min mamma snällt och fint lagade till mig. blev glad då <3
59. First thing you ate this morning? ÄGG Å BEJCON
60. Ever won a competition? For what? Oj haha, har blivit en master på Neger/President som vi skämdes över att det hette så så vi döpte om det till Österrikare/Falubo. Sög på det förut. Annars inget roligt jag kan komma på haha. 
61. Been suspended/expelled? For what? Nää
62. Been arrested? For what? Nej pappa är aina så
63. Ever been in love?  Ja för många gånger
64. Tell us the story of your first kiss? Hahahahahah låg i soffan i pappas gamla lägenhet och myste och blev sedan kysst och var inte med på det någonstans för var kär i en annan kille så försökte sedan få ut honom ur lägenheten lite diskret och ah, förklarade hela läget sen via SMS och stängde sedan av mobilen och slängde in den i min garderob (konflikt rädd femtonåring ahaha)
65. Are you hungry right now? Nej måste gå på toa.
66. Do you like your tumblr friends more than your real friends? Har inga tumblrkompisar :(
67. Facebook or Twitter? Fejjan
68. Twitter or Tumblr? Tumblr helt klart <333
69. Are you watching tv right now? Nej 
70. Names of your bestfriends? Har alldeles för många och de vet redan vilka dem är ♥
71. Craving something? What? Haha en pojkvän och bättre väder
72. What colour are your towels? Bruna och gröna
72. How many pillows do you sleep with? Hos pappa en och hos mamma brukar det vara två men tror att min syster har snott en
73. Do you sleep with stuffed animals? Ja lol, har kvar min supergosiga hund som heter Bullen. Han är bäst! Fick honom när jag fyllde sju haha!
74. How many stuffed animals do you think you have? Har haft jättemånga men som sagt, har bara Bullen nu lol.
75. Favourite animal? Älskar hundar! Men tycker om djur över huvud taget såppsåpp.
76. What colour is your underwear? Just nu är dem svarta.
77. Chocolate or Vanilla? Choklad!
78. Favourite ice cream flavour? Vet inte, kanske päron eller kola
79. What colour shirt are you wearing? Rosa 
80. What colour pants? Har inga just nu :'D
81. Favourite tv show? Oj tittar på en massa serier just nu men har alltid älskat Grey's Anatomy.
82. Favourite movie? If I Stay, Harry Potter 1-8, Amelie, och säkert flera andra kommer bara inte på just nu
83. Mean Girls or Mean Girls 2? HAHA Mean Girls 2 är största skämtet, den borde inte ens få finnas. Första Mean Girls är episk, alla måste se den.
84. Mean Girls or 21 Jump Street? Mean Girls, men 21 Jump Street funkar också - däremot suger tvåan förutom när Channing pratar med ljus röst.
85. Favourite character from Mean Girls? REGIIINA GEORGE
86. Favourite character from Finding Nemo? Åh, Doris och sköldpaddan.
87. First person you talked to today? Sofia och vovven
88. Last person you talked to today? Mamma och vovvven
89. Name a person you hate? Oj haha hatar faktiskt ingen så hmm
90. Name a person you love? Vänner och familj <3
91. Is there anyone you want to punch in the face right now? Ja säkert
92. In a fight with someone? Nej
93. How many sweatpants do you have? Tre-fyra kanske
94. How many sweaters/hoodies do you have? Tre-fyra där också
95. Last movie you watched? Började kolla på Cosmopolis annars var det Moon och The Town haha
96. Favourite actress? Hmm, Shailene Woodley, Cloë Grace Moretz och Jennifer Lawrence
97. Favourite actor? Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, många fler
98. Do you tan a lot? Nej eller va? I alla fall när det är sommar och soligt haha
99. Have any pets? Yes, tusen dammråttor, en hund och två katter varav en tycker att vi ska ha riktiga råttor till husjdur också :)
100. How are you feeling? Just nu är jag lite rastlös och uttråkad men vi får se vad som händer idag
101. Do you type fast? Ja haha
102. Do you regret anything from your past? Yes, en del
103. Can you spell well? Ja, men ibland får min hjärna blackout den med
104. Do you miss anyone from your past? Ja
105. Ever been to a bonfire party? Ja eller hahaha det var nog ingen fest men det var lite kul iaf, stank skitäckligt sen
106. Ever broken someone’s heart? Ja
107. Have you ever been on a horse? Ja
108. What should you be doing? Inget just nu,kanske städa mitt rum men det är mitt egna val haha!
109. Is something irritating you right now? Nää
110. Have you ever liked someone so much it hurt? Ja tyvärr och det suger som fan
111. Do you have trust issues? Ja, denna fråga har jag redan svarat på va??
112. Who was the last person you cried in front of? Mamma
113. What was your childhood nickname? Hannapanna
114. Have you ever been out of your province/state? Lol what, största tursiten haha
115. Do you play the Wii? Nej
116. Are you listening to music right now? Jaaa <333
117. Do you like chicken noodle soup? Åh ja mi love
118. Do you like Chinese food? YES
119. Favourite book? Hmm, älskar som sagt Harry Potter-böckerna. men även twiligt-serien som jag idag inte riktigt klarar av att läsa haha vet inte varför har läst den några gånger och filmerna har förstört den lite. Tyckte om den jättemycket i alla fall förut. 
120. Are you afraid of the dark? Ja och skäms lite för det ibland, kan bli jätterädd ibland och ibland inte
121. Are you mean? Ibland ja, av misstag ibland och ibland inte alls
122. Is cheating ever okay? Nej 
123. Can you keep white shoes clean? Lol nej, under sommaren kan det nog funka ett tag
124. Do you believe in love at first sight? Nej har svårt att tänka mig det som ömsesidigt iaf. Jag har aldrig känt det iaf.
125. Do you believe in true love? Jag hoppas det iaf.
126. Are you currently bored? Jaa lite haha
127. What makes you happy? Hund -och kattungar, mat, otroligt bra musik och ett trevligt sällskap som får en att skratta mycket och en massa mys
128. Would you change your name? Nej egentligen inte men tycker att min namn är för alldagligt och tråkigt haha.. Det låter tråkigt när man säger det
129. What your zodiac sign? Oxe
130. Do you like subway? Subway som restaurang nej, tycker inte om deras mackor. Men tycker däremot om att åka tunnelbana. Alldeles för bekvämt 
131. Your bestfriend of the opposite sex likes you, what do you do? Har tyvärr varit med om det och det finns inte så mycket att göra än att låta det vara, han måste inse själv att det inte kommer att hända något. Jag själv kan inte göra något.
132. Who’s the last person you had a deep conversation with? DENNA har jag också svarat på
133. Favourite lyrics right now? Texten från I'm A Mess av Ed Sheeran
134. Can you count to one million? Jo om jag orkar vilket jag aldrig skulle göra
135. Dumbest lie you ever told? Hahahaha har inte ljugit särksilt mycket under mina 18 långa år men en av dummaste lögnerna var när jag och Maya föröskte bygga en träkojja uppe i skogen utanför vårt gamla hus och jag skulle ta en hammare och mamma frågade vad jag hade bakom ryggen och jag då påstod att jag hade en gummianka lite hastigt. Hon trodde självklart inte mig hahaha
136. Do you sleep with your doors open or closed? Nej tycker det är jätteobehagligt
137. How tall are you? 1, 62 om jag inte har växt ;)
138. Curly or Straight hair? Tycker om båda! Men älskar platt hår haha
139. Brunette or Blonde? Oj brunett
140. Summer or Winter? Beror helt på, vill ha sommar på vintern och vinter när sommaren börjar ta slut
141. Night or Day? Både och
142. Favourite month? April, Juli, Oktober och December kan inte bestämma mig 
143. Are you a vegetarian? Nej haha
144. Dark, milk or white chocolate? Mjölkchoklad alltid, men älskar de andra också
145. Tea or Coffee? Tea är mysigast men älskar kaffe också
146. Was today a good day? Den har inte ens börjat, har legat i sängen fram tills nu typ förutom när jag var ute med hunden och åt efter det
147. Mars or Snickers? Snickeerrss
148. What’s your favourite quote? Oj vet inte, finns säkert en massa som jag skulle älska som jag inte ens vet om! 
149. Do you believe in ghosts? Ibland ibland inte
150. Get the closest book next to you, open it to page 42, what’s the first line on that page? Grym feeling. City. Kungsgatan. Pulsen. Augustivärme. Jorge mindes. Glidit fram längs K-gatan i en BMW 53oi, också känd som en kokainsläde.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype