like i can

Detta satans jävla dunkel vi lever i just nu i Sverige. Är så trött!!!!
Det är mulet dag och natt och det är som att vi bor i ett enda jävla rökmoln trots att det bara är sjukt dimmigt och duggar hela tiden. Åh. 
Min utsikt från mammas lägenhet just är inte vacker någonstans. Det ser ut som att all avgas i hela Sverige har samlat sig just här mööh. :(
 
Idag hade jag en helt ok skoldag. Skippade min franskalektion (fy skäms på mig min lärare var inte glad på mig när hon träffade mig sen) för att "finslipa" på mitt plugg till mitt geografiprov som jag hade när jag kom till skolan. Kände en plötslig hopplöshet när jag skrev provet eftersom att allt jag skrev var inte någonstans som helst relaterad till geografin men jag var så tvungen att forstätta skriva en massa skit. Hade även en tråkig onding i min hals efter ED SHEERAN KONSERTEN jag var på i onsdag herregudherregud har inte skrivit något om den menemen.
 
Hängde kvar lite i skolis för att skriva klart en enkät till mitt, Keno och Alvas gymnasiearbete och sedan drog vi hem. Är nu hemma och kommer antagligen att stanna här hela helgen för ska vila och tjocka mig. Har typ inget riktigt plugg nästa vecka, NO PROV så ska tagga lite inför det.
 
I alla fall, Ed Sheeran konserten var så satans himlans underbar. Han var så jävla grym, helt ensam gjorde alla sounds och det var så häftigt!! Vill tillbakaaa
 
pusss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype