igår och idag och imorgon

ibland funderar man. jag funderade på bussen för några timmar sedan, när jag var påväg hem efter bion med tjejerna. filmen var så satans bra och blev supersur tillsammans med tanz över den perfekta cliffhangern. ni som inte sett den än, gör det så snabbt som möjligt.
 
tycker om att fundera, tänka över mitt liv, andras liv, folk jag inte känner, folk jag faktiskt känner eller folk jag önskar att jag känner. det finns personer jag vill lära känna. personer som jag har skapat någon speciell bild av. personer som jag skulle vilja lära känna än alla roliga folk i hela skolan. jag förstår inte hur man som person orkar "känna" så många folk. jag tycker mer om att känna en grupp folk på djupet, kunna samtala om vad man tycker lika och olika om. favoritmat, musik, resor och minnen. det är mer värt att lägga tid på än ytliga relationer till folk man egentligen inte borde känna om det inte vore för en fest man var lite halvt lullig på eller genom någon annan person som man halvt känner också.
 
så när jag säger att jag hellre skulle lära känna en kille framför resten av skolan menar jag det. verkligen lära känna. jag har hellre en framtid med en person som jag känner bättre än tio personer som jag inte vet något om förutom att de är sköna när de dricker och drar roliga skämt som man sedan inte kommer ihåg. what is lajf liksom..
 
detta inlägg skulle jag skrivit klart igår men orkade inte. lägger upp det idag istället nu när jag är fylld med små idéer. inget jag tänker skriva här och nu men sen.
 
jag drog till fotomässan med becca och det var mys. vi pratade om allt möjligt medan jag dirrigerade henne vart hon skulle åka med bilen. det är så knäppt att det nu är mina kompisar jag åker bil med, inte min mamma eller pappa. det är spännande och ett litet minibevis på våra steg över tröskeln in i "vuxen"-världen. 
 
ska plugga och imorgon är det filmkväll som gäller. är grymt taggad!! kanske jobb på söndag, vill egentligen inte men erbjöd mig själv haha behöver pengarna. men kommer förhoppningsvis inte att jobba eftersom att det kommer vara dåligt väder hehe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype