if i stay

Hej bloggen och kompisar!
 
Nu måste jag faktiskt dela med mig av min nya obsession. När jag är obsessed med något blir jag deprimerad på något sätt, eftersom att jag vet att jag inte kan få det. I detta fallet är det verkligen så.
 
Igår tittade jag på filmen If I Stay som är baserad på boken med samma titel. Hivron har pratat om den på sin blogg och när jag såg att Swefilmer hade lagt upp den blev jag jättenyfiken och började titta på den. Fastnade direkt.
Hela handlingen var så bra och jag älskade hela konceptet med filmen. Ni måste verkligen titta på den, hur fin som helst!
 
Är i alla fall kär i hela filmen och killen hahaha han är dösnygg, sjunger underbart och ja tycker om huvudkaraktären jättemycket som spelas av Chloë Moretz, hon som är med i Kick Ass och Carrie. Otroligt duktig!
 
Har suttit och lyssnat på soundtracket i evigheter och drömt mig bort till Portland i USA, tycker om delstaten Washington i USA. Massa skog och mys, Twilight, Grey's Anatomy och The Killing utspelar ju till exempel sig i Washington, Portland och Seattle så har lite koll ahaha.
 
puuuss
 
                                 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype