Hjärtesorg och passion

 
Hjärtesorg. Den ständiga strävan efter kärlek som människan har. Den oändliga resan efter passion och kärlek. Hjärtesorg. Jag kommer alltid till den frågan. Finns den? Finns den där kärleken som alla talar om? Som alla känner? Som man ser i filmer och läser i böcker? Vad är meningen med detta. Ingenting av det spelar någon roll för någon längre. Nu betyder andra saker mer för oss. Som att ligga runt, dricka flest öl eller ha längst ögonfransar.
 
Vart tog det fina vägen? Det jag gråtit för. Det jag sett så mycket av fast inte i verkligheten utan i mina drömmar. Det finns bara i mitt huvud. Tänk om det är något som inte finns? Och att människor har byggt upp en falsk bild av kärlek i sin fantasi. Tänk om vi tror att vi vet hur det känns, fast att vi egentligen inte vet? Det är skillnad på att vara madly in love och att känna sig trygg hos någon, en stor jävla skillnad. Det måste kännas farligt, och påriktigt. Det måste kännas.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype