Här e nätterna inte lika långa

Klockan är 03.26 i skrivande stund och jag känner mig piggare än en mört. Kanske är det på grund av chailatten som smakade extra söt. Kanske är det på grund av att jag sov i drygt 3 timmar efter skolan. Kanske är det på grund av kladdkakan. Kanske är det på grund av träningen. Kanske är det på grund av att jag vet att jag kan sova hela dagen imorn.
 
Idag var en vanlig tisdag som ändå inte var så vanlig. Alla var så otroligt flummiga i skolan idag. Men lite skratt har ju aldrig skadat någon. Eller det var väl ganska mycket skratt hehe. Skoldagen blev kort och onödig (som vanligt). Efter skolan var det dags för veckans dundertrionfika, alltid lika cozy. Kom hem runt fyra och tog en lång nap. Sen blev det middag, kvällsfika och Paradise Hotel. Efter PH drog jag mitt lata azz mot gymmet och tränade i en timme. *Applåder* Folk tyckte jag var galen som drog till gymmet vid midnatt och kommer hem runt ett men det var ju hur skönt som helst att springa på rullbandet och svettas som en gris utan att någon såg det. 
 
Det var min vanliga tisdag. Nu ska jag krypa ner i sängen och spela det är dumma mobilspelet som Tanzila visade mig idag och lyssna på mysmusik.
 
Goooodnaaaatt ;)
 
 
Jag saknar dig också Tanz!!!
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype