En Onsdag i November

 
Hej kompisar! I rubriken skrev jag först Oktober men sedan undrade jag lite varför alla håller på med "No shave November" Dubbelkollade mobilen, och ja, 5 November är det idag. Lite chockad, har än inte riktigt förstått att det är December nästa månad?!?! Shitshitshit......7 söndagar kvar tills julafton?! Imorse när jag var på väg till tunnelbanan såg jag att julbelysningen hängdes upp i Vällingbycentrum. Och den feta granen är uppe!!! Har värsta jul och vinter känslan nu. Gamm och Hanna ni måste förfan keepa up med att blogga!^^
 
Ja, vad mer? Inte så mycket. Igår kväll lackade jag på bitchiga kompisar och svor vid att jag aldrig skulle träffa eller prata med dom och aldrig lämna sängen. Och sedan grät jag för den lilla töntiga saken som dom sa var ett "Skämt". Men kanske har han rätt, kanske tar jag allt för personligt? Är dock fortfarande lite sårad eftersom att dom fortsatte skriva lite dryga saker i privat chatt. Whatever dom som känner mig vet att jag är känslig.
 
Idag då? En helt ok onsdag. Inte dålig men inte bäst heller. En sådan dag man lätt glömmer bort. Nu ska jag dricka te och kolla på serie (och plugga).











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype