Dimmiga dag

Det är blött, fuktigt och kallt. Vitt. Dimmigt. Så dimmigt så att Hivron skulle inte kunna se något alls utan sina glasögon. Läskigt men vackert. Jag gillar den här typen av väder. Men det skulle vara bättre utan fukten som man får afro av. Fast nu vill jag nog ha snö. Och jul!
 
Vaknade äntligen i tid idag. Men såklart inte av mig själv eller alarmet utan mor kom in och undrade om varför jag har sovmorgon varje dag. Vad skulle jag göra utan henne<3 Måste skärpa mig med att sova och vakna i tid. Somnade 4.30 igår och undrade vad fan jag håller på med. Skärpning tack! 
 
Hade bara en lektion idag och nu sitter jag hemma hos Hål och dricker te. Stackarn är ledig idag med jag väckte honom och bjöd in mig själv. haahaha seeegt man! Ska nog chilla här till kl 17 då jag ska på ett träningspass. 
 
Ha en bra dag!
 
mmmmm älskar salami


hivvenation    •     •  

HAHAHA såg detta nu!!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype