Den hederliga blogglistan

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Hmm, vilken svår fråga då jag nästan bara lyssnar på låtar som får mig att känna något. Känns som att jag gråter mycket till musik i min tonår, men till vad egentligen? Troligtvis mycket Håkan Hellström och Melissa Horn.

Beroende av:
Te, antar jag, och mina kompisar.

 

Vem behöver du mest just nu:
M. Och en mer disciplinerad version av mig själv.

Vad tror folk om dig?
Kan ju inte svara på vad andra tycker och tänker om mig men kanske att jag är bra på att dricka alkohol och vara en bitch när jag är onykter. 

Stämmer det?

Till en viss del;)

Vad får du oftast komplimanger för?
Hm, att jag är rolig och att jag har fint hår (?)

Brukar du skratta för dig själv?
Det händer. Ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Du får vila huvudet på Jullovet. :)"

Nästa mål i ditt liv:
Fixa studierna så att jag har iallafall E i alla ämnen, och leva sunt.

 

Hur svarar du i mobilen?

Beror på vem som ringer men oftast "Hallå!"

Vem ringde dig senast?
Saga da baga som försökte väcka mig.

Antal timmar sömn inatt:
drygt 10 

Tycker du om din pappa?
Väldigt, väldigt mycket! Snällare människa får man leta efter. En kort gullig liten typ med kulmage!<3<3<3

Brukar du komma i tid?
Nja. Brukar komma väldigt ”prick” till skolan, eller 2 min försenad vilket resulterar kvarten.

När mår du bra?

När jag spenderar tid med mina vänner då jag glömmer allt slit och skit som sitter där i huvudet någonstans.

Hur känner du dig nu?
Ganska pigg. Vet att jag måste börja plugga så fort jag lägger ifrån mig datorn så sisådär.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart kanske?

 

Är du aktiv i skolan?
Präktig drömmare under låg- och mellanstadietiden. Börjar utveckla latare sidor. Fortfarande en drömmare. Svar:Nej

Favorit dryck på morgonen:
Oboy eller te!

När brukar du oftast gå och lägga dig?
på Sommaren runt 23 på vardagar och nu när det känns som att det är natt dygnet runt föröker jag vara i sängs 21/22.

Är du blyg?
Jag kan bli väldigt blyg om jag känner mig nervös eller inte vet riktigt vad jag ska säga när jag är med människor jag inte känner så bra. Annars är jag inte alls blyg.

Sysslar du med någon idrott:
Brukar ha korvätar tävlingar ibland. 

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Finns säkert exempel på det. Jag själv har lätt att bli ”väldigt förtjust” vid första ögonkastet, men kärlek kräver lite mer än så.

Är du bortskämd?
När jag tänker efter så ja, tyvärr är jag ganska så mycket bortskämd på det dåliga sättet.

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype