Den där korta meningen

Pussade henne på kinden, gick på tåget och vinkade till dem. Jag lämnade henne med honom. Det var det jag lovade henne att jag inte skulle göra den kvällen. Kändes som att jag gjorde något fel men kunde inte göra något åt det.
 
Mobilden dog på tunnelbanan. Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta den på laddning och sedan skuttade till toaletten för jag höll på att kissa på mig.
 
När mobilen vaknade till liv igen letade jag bland mina favoritkontakter, ringde upp henne och bad om ursäkt och slutade samtalet med Jag älskar dig. Jag insåg då hur sällan det är jag säger den där korta meningen som kan betyda så mycket. Jag borde säga det oftare för det kändes så bra i hjärtat när jag sa det och jag kan tänka mig att det kan kännas bra att få höra det också.
 


Tanzi    •     •  

Älskling










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype