Colosseum

Igår dansade vi i seriöst tre timmar streck.Vi var på en nyöppnad klubb Colosseum. Helt ok bra, över mina förväntningar iallafall.Vi förade hos Gamm och körde massa dricklekar. Jag fick i mig cirkus en flaska av Max hemmagjorda vin. Adrian spydde på hennes golv, najsnajs. På vägen dit blev jag så himla satkissnödig. Jag trodde seriöst att min kissblåsa skulle spricka. Jag vart typ livrädd. Jag fick inte gå av tunnelbanan och kissa av mina kära vänner så jag började storböla. Jag hulkade och grät så jävla högt, hahahahha vad pin. Vi sjöng och dansade i vår egna lilla ring, Köpte dricka efter dricka. Dansade i rökrutan som rebeller. Kramades och hånglade lite med Gamm också! Pretty najs! Sedan vinglade vi hem, tog massa dräggbilder på dom som vart lite mer berusade. Självklart drog vi till donken innan för att fyllekäka. Däckade hos Gamm runt klockan 5 på morgonen. Ja, en lyckad kväll!
 
Idag tänker jag inte dricka alkohol. Vi ska till Joel och bara spela kort och chilla och mysa!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype