Blueberry yoghurt tea

Vaknade i tid idag! Av mig själv!!! Dagen började bra i alla fall. Kom i tid till skolan och lallade igenom första lektionen som var 2,5 h gymnasiearbete. Jag skrev inte ett ord men istället satt jag och kollade på roliga video. Hahaha hej ångest! Efter lunchen fick vi skjuts av snälla rara underbara Ernst till Odd Molly-utförsäljningen där jag spenderade resten av min lön på massa fina saker. Fick med mig hem fyra blusar. Materiell lycka! Vi fick även skjuts tillbaka till skolan av snälla rara underbara Ernst. Tre nöjda och glada tjejer i baksätet :)
 
Hade ett yoga pass inbokad kl 17 som jag skulle gå på efter skolan men eftersom att vi slutade två timmar tidigare så var jag tvungen att hitta på något att göra. Sitta i skolan och plugga var inget alternativ så jag bjöd in mig själv till Hål, igen! Hahahahaha inte mitt fel att du bor i stan och har gott te ;) 
Sen åkte jag till gymmet och gick på Power Yoga-passet som gick väl sisådär. Jag är ju den ovigaste och tröttaste människan på denna jord så yoga var inte riktigt min grej men jag försökte i alla fall men var nära på att somna där också, haha. Kommer nog sova gott ikväll!
 
Ja, det var en bra torsdag det här. Utan plugg, buhuu. Nästa vecka börjar äntligen Jul med Ernst!!! Åh vad jag längtar
Godnattkyssss
 
Fan måste sluta peta mig i näsan


hivvenation    •     •  

HAHAHQH näspetare










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype