Bekännelser

 
* Jag duschar, kissar och skiter med öppen dörr always även när jag är hos kompisar, det kan dom vittna om.
 
*Jag hatar att ha långa naglar, känns som att dom ska gå sönder.
 
*Jag klippte mitt hår av ilska och inte för jag ville.
 
*Jag vill ha två pojkvänner och att det ska vara okej.
 
*Jag sover helt näck, no bra no panties.
 
*Jag har åldersnojja.
 
*Jag har F i 6 ämnen från förra året.
 
*Jag är rädd för havet.
 
*Jag älskar att ligga på Gamms soffa.
 
*När jag är ensam hemma brukar jag sätta på Tv:n för att inte känna mig ensam.
 
*Jag har gymmat två gånger i hela mitt liv.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype