skrev detta igår

Har mycket att berätta så kan börja med middagen i lördags som var supermysig!
Alva kom till vid fyra-tiden så drog mot ICA och handlade en massa till middagen, gick nästa på tusen papp haha ångest.
Vi blåste en massa ballonger tills vi hade kramp i kinderna och hela lägenheten snurrade runt omkring oss.
Kompisarna kom runt sju och sedan runt åtta. Jag och Alven hade fixat fin och stämningen var pepp!
Vissa kom inte vilket var synd men vi körde på ändå. Smakade rosévin för första gången, är inte särskilt tagg på vin smakar typ rumpa.
Men vi åt gott, kycklingen var krångel så den åkte in och ut ur ugnen minst tre gånger hahahah.
Sedan satte vi oss och körde lite standard drickspel och chippong som är en helt efterbliven lek och jag skrattade så att jag hade ont i käkarna. Man fick nämligen inte visa tänderna så satt och spände ansiktet i en evighet.
Well well, runt 12 var det bara Alven och Jass kvar. Jag och Jass städade och Alva sprang fram och tillbaka mellan toan och soffan eftersom något spökade i hennes mage. Vi vet fortfarande inte haha.
På söndagen myste vi med Lovi och åt god frukost sedan drog tjejerna hem och jag städade undan det sista och kunde pusta ut lite.
Shoppade ensam i Vällingby efter att ha dragit förbi pappsen en snabbis och fick med lite fint som jag är jätteglaader över.
Igår hände inget speciellt.
Idag hade jag min ultimata otursdag, tror att det berodde på att jag inte hade på mig mina armband som jag typ alltid brukar ha. I alla fulla fall:
Dagen började bra, hade god tid på mig att äta frukost och duscha.
På väg till tunnelbanan kommer jag på att jag glömt mitt sl-kort. Ringer mamma hon svarar ej. Rushar hem igen men inser att jag inte kommer hinna till skolan eftersom jag skulle ha Nationella i engelska klockan 10.00 och klockan var då 9.35. Jag var inte alls smart, var supergaletheltfittigt stressad. Tänkte inte på att jag som nu är nybliven vuxen kunde fixa ett eget konto på Klarna så jag ringde en taxi och drog mig mot skolan med den. Väl framme vid skolan hittar jag inte min plånbok där mitt bankkort var i så jag panikar sönder och ringer Becc som var precis framför taxibilen så hon fick snabbt betala för mig, 130 kr alltså ahahahahahaha. Var helt sönder plus att Nationella inte gick något vidare heller, var alldeles för inne i någpt helt annat och det kändes inte som att jag skrev om det ämnet som jag valde.
lol motherfucker lol.
Men denna dag är snart äntligen över och jag måste tänka på annat.
 
Ni ska få en härlig bildbomb också!
 
puuuss
 
 
(satt och kollade igenom alla bilder idag på svenskan och blev utskickad av staffan för att jag skrattade så mycket)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype