just be mine


Snodde denna fina lista från Beccovich för att jag inte hade något bättre för mig. Lär känna mig än en gång ni som inte vet någonting <3
 
1. Hur gammal är du? 18 bast
2. Hur gammal känner du dig? 13+
3. Vad har du gjort i dag? Tja.. vaknade vid 12 så har inte lyckats göra särsilt mycket denna fula dag
4. Vilken film såg du senast? RoboCop igår, najs men lite tråkig. Fastnade inte riktigt
5. Vem ringde du senast? Tanz my love
6. Är du besatt av någonting? Småpojkar och mat
7. Är du rädd för blod? Jaa.. svimmade nästan när jag rakade benet en gång och ah :)
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mitt härliga rum som är nystädat och fint! 
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej kommer bara på Olof Palme :(
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?  Inte denna gång hehehe
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart och vitt, true svennebanan
12. När vaknade du i dag? Någon minut innan 12.00
13. Vilken är din favorithögtid? Min födelsedag hahahah, jul är också mysigt.. suger på att "tycka" om högtider. har helt tappat feelingen för allt typ.
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Åh på ett härligt fik vid stranden med vänner och min största kärlek, vem det är vet jag inte hahaha
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? New York under ett fett molntäcke med fukt i luften som man i princip kunde slicka på. Det var 30 grader varm. Fy. New York annars var coolt.
16. Hur vill du tillbringa din pension? I ett fint hus vid någon härlig strand med min tjocka man som älskar att skratta åt mina skämt och som lagar god mat till mig. Fina barn och barnbarn och en massa pengar. Plus några katter och en papegoja. Vad mer?
17. Vad lyssnar du på just nu? Sleepless - Cazette
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej men har gjort illa mig allt för många gånger och opererat knät :)
19. Vilka fyra saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Cola, mjukglass, gyros och mängder med chips
20. Vem är din favoritkändis? Beybey och Coldplay
21. Vad är du på för humör just nu? Trött, ensam, allergisk och rastlös.
22. Vilka länder har du varit i? Förutom mellanlandningar: Sverige, Danmark, England, Irland, Frankrike, Italien, Spanien, USA, Thailand och Malaysia
23. Snarkar du? Näe inte vad jag har fått höra. Gamm gör det :)))
24. Vad vill du jobba med?  Barnpsykolog av något slag
25. Hur går du helst klädd? Jeans, t-shirt och espadrillos
26. Vilket stjärntecken är du född i? Oxe
27. Vilket är ditt favoritgodis? Åh finns någon runt godis som är röd och svart och är sur och jag älskar den
28. Vad sa du senast? Jag slänger osten nu
29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Engelska love it
30. Är du kär? Nej men vill så innerligt haha :')











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype