Hypothalamus

Jag och käraste Hanna var ju på skiva igår. Själva skivan var ju sådär om man ska säga men jag hade i alla fall roligt. Sprang runt här och där (mest till toan), pratade lite med folk, dansade och skrattade en massa. På vägen hem var jag så sjukt jävla trött. asså ni fattar inte, somnade på tuben och glömde nästan att gå av. knas. men jag kom hem och det var så jävla skönt att sova. bra kväll med Hannispannis<3
 
En vanlig onödig skoldag idag med underbart väder. Önskade att Sverige var som idag i typ 10 månader istället för 2 månader. På vägen hem mötte jag Max och Loke som var på väg till Lokes trummkonsert så jag följde med de för att skippa plugga till provet imorn. Det blev först donkenkäk i Bromma och sedan Lokes konsert. Så duktig han var!!! Riktig estetare<3 
 
Kom hem och åt lite mat och sen åt jag lite mer mat och sen kollade vi på hockey. Sverige är vidare till semin!!! Hur fett!??! Ska bli riktigt kul att se matchen mot Ryssland på lördag. Omg imorn är det fredag!! Är riktigt taggad inför helgen. Som vi planerat nu så blir det paellakväll med gänget, ska klippa mig och ska äta middag med familjen på morsdag. 
 
Måste ta och plugga in det sista om mens nu. godnatt
Gamm
 
Max och miniMax


 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype