ballaballaballa

hej kompisar!
sitter och skriver det sista på min engelskauppsats som ska in idag. har tyvärr idétorka just nu så passar på att slänga in ett litet blogginlägg.
denna helg har bestått av jobb, plugg, sooooool, mys osv.
imorgon har jag mitt sista nationella prov och det ska bli så satans skönt att få det klaart. muntliga i franska, det kommer nog gå bra. är med mi friendos.
 
snart två veckor kvar tills vi slutar, det är helt sinnesjukt!! vill bara springa från skolan men samtidigt vill jag stanna kvar för det är en sån himla trygghet. skola utan hemmaplugg funkar alltid bäst haha..
men det ska bli skönt att slippa tidiga mornar, prov och en massa inlämningar. fyfan va mycket inlämningar jag har haft. och jag har läst en massa skitböcker. usch. nu kan jag äntligen läsa något som jag faktiskt VILL läsa.
 
oh well.
syrran har redan hunnit bränna sig så jag antar att det är sommar på riktigt.
 
ska plugga vidare.
 
pusss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype