We'll find all the pieces to the puzzles

Jag ska inte klaga mer på snön för jag har redan gjort det hela dagen. Det känns som att ju mer man klagar desto mer så snöar det. Jag vet att alla är väldigt trötta på det nu men klaga inget mer för annars kommer våren aldrig komma. Jag vill gärna ha vårväder med solsken och drygt tio plusgrader på min födelsedag! Snälla Gud, eller vem det nu är som bestämmer vädret
 
29 dagar kvar tills 19 år. Det känns så jävla ospeciellt. Alla fyller 18 i år, något de verkligen har längtat till, kul för dem. och jag då..19 år, det får mig bara att känna mig gammal. Är fett otagg! Varför kan inte man fylla 18 och sen 20 direkt?
 
På tal om något helt annat så har jag bytt schampoo och balsam. Inget fel på head&shoulder (in my heart) men hittade schampoo och balsam från Maroccanoil i badrumsskåpet så jag testade. Jag blev kär. det luktar så gott så att jag vill äta upp skummet och typ dö. mums
 
ska skriva labbrapport nu. fml. hejdå.
 
Gamm
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype