We lie awake and we dream of making our escape

Idag har det varit en rätt bra dag. Dock lite surt på morgonen men solen gjorde en glad igen. Åkte in till skolan men fick reda på att alla dagens lektioner blev inställda. Inte alls så onödigt. Det blev då en fika med Ebba istället för tråkiga fysik lektioner. Supermysigt. Vi satt där i nån timme sådär och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi kom i alla fall fram till vilket namn hon skulle döpa sin iPhone till. Det blev Karl. Tyckte Knut var finare menmen.
 
Vi började röra på oss när det var dags för affärerna att öppnas. Sprang runt i Drottninggatan och testade cirka fem par vita byxor och till slut hittade vi de perfekta byxorna. Det blev en liten shoppingrunda och jag fick med mig hem några saker. Ett par vita byxor, ett par svarta byxor, en kjol, en present och en tesil. Och jag är nöjd!
 
Träffade senare på dagen Rasmus och Alex. Vi satt vid en parkbänk och pratade om livet och planer för sommaren. Solen steker, livet leker. Sedan följde de med mig till Coop för att jag skulle köpa korv och chips. Vi diskuterade också om jag hade middag hemma hos mig när jag fyllde 17 eller inte.. inte ens jag har ett minne från den dagen. Kanske inte hade middag. Eller? Kommer någon av er ihåg?
 
Började kolla på The Vampire Diaries när jag kom hem. Det var så länge sen sist jag kollade. Såg nyss klart den fjärde säsongens sista avsnitt. Jag dör!!! jag får fortsätta kolla imorgon för nu ska jag sätta på någon film. Är sugen på att se Frozen.. vad heter den på svenska? Juste, Frost. Aja vi får se!
 
Imorgon har jag studiedag vilket är bajsnajs. Ska sova länge och sedan studera. Studiedag you know. Haha, kommer sluta med att jag sitter och kollar på serie, äter choklad, glass och chips hela dagen och plugga hela natten till engelska provet på torsdag. Pray for me
 
Godnatt på er men inte på mig
Gamm
 
http://dreamcatcher.tumblr.com/











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype