Sportlov

Hej!
 
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Riktigt illa har det varit. Skyller nog på sportlovet..
 
Så här har dagarna på lovet varit för mig:
 
11.00 Vakna, fixa, äta
13.00 Åka till jobbet. Lidingö. 1h 15 min resa
14.30-23.15 Jobba, rast, jobba, middag, jobba, rast, jobba
23.40 Fittbussen kommer. Åka hemmåt. 1h 30 min resa
01.00 Framme i Vällingby. Träffa kompisar. chillar kant
02.00-03.00 Hemma och börja leta mat
03.00-04.00 Äta maten och kolla serie
04.30 Decka
 
Måndag till fredag! Tycker det har varit rätt chill ändå. Sovmorgon, tjäna lite cash och umgås med kompisarna. har dock inte sett mamma alls under dessa dagar :( så blev extraglad när jag blev väckt av henne lördagseftermiddag<3
 
Där var min anledning till min dåliga uppdatering.. och ni andra då latmaskar, vad är era? baskorvar.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype