men båda vet att plåster ramlar av

Jag vet inte men har lyckats gått hem från skolan med ett riktigt bra humör.
Kanske det beror på att jag köpte iskaffe och en första vår-glass. Eller för att jag fick ett lite bättre resultat på beep-testet som jag har fått små ångest-attacker för, men det får alla så det är lugnt. Eller för att det är så jävla bra väder och att Sofia äntligen är 15 och att vi ska äta tårta ikväll. Är lite tagg alltså.
 
Har äntligen kommit igång med historiauppgiften, skrev nästan en sida idag på lektionen vilket jag aldrig gjort under hela min tid på Bromma Gymnasium och det känns så skönt. Att jag äntligen känner mig lite kompetent hahaha.
Skrev klart engelskan igår också och sket i att jag inte gjorde så bra ifrån mig på A-uppgiften men jag fick reda på att jag fick B på mitt omdöme så det var liksom ya ånli liv wanc betch så jag ba got the flow och åt en härlig lunch och drog hem.
 
Imorgon är det äntligen fredag. Ska äntligen hem till pappa och få träffa min lilla prinssa Tovis åh har saknat henne som en tok. Ska krama och pussa henne och kittla henne så att jag får höra hennes fula gubbgarv.
 
Och till helgen blir det jobbjobbjobb. Moneymoneymoney.
 
puusss
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype