meant to dream not to scream

Har suttit med tårarna i halsen och kämp-pluggat till mitt franskaprov på torsdag. Gråten är inte på grund av provet utan det är för att jag har på min filmlista i lurarna.
Kan inte låta bli att bli glad, ledsen, whatever när jag lyssnar på sountracks till filmer jag älskar. Framförallt Harry Potter och Hunger Games. 
Idag vet jag däremot att jag börjar grina av vissa av låtarna eftersom jag stått mitt i köket ensam och lyssnat på dem och fått världens obehagligaste flashbacks av filmer som jag saknar och inte vill att saker ska hända i dem.
Får gåshud och är bara allmänt tårögd. Pinsamt, men älskar dem verkligen. Till er som förstår mig, tack.♥
 
Annars är jag bara glad över att jag fick geografiprovet skrivet idag även fast ångesten sattes igång direkt efter när jag pratade med alla kompisar om deras resonemang och irritationen som uppstod när allting bara kändes fel och fult haha.
Behöver bra betyg, behöver plugga bättre, behöver någon slags boost för att verkligen klara av gymnasiet med goda marginaler. Shit vilket skolsnack. vell ente...
 
Efter skolan gick jag till optikern i alvik, gjorde en snabb synundersökning för att kunna övningsköra osv. Gick bra. Sedan drog jag och girlzen som snällt följde med mig tillbaka till skolan för att mumsa på tacos som jag verkligen inte var särskilt taggad över. Man måste vara sugen på tacos och det ska finnas guacamole. 
Någon som sett Step Brothers? Två fyrtioåringar som fortfarande bor hemma bygger en våningssäng med deras enkelsängar med en massa annat skit för att hålla upp den och sedan när en av gubbarna (inte ferell) hoppar upp på översta sängen och ba " DO YOU LIKE GUACAMOLE?" så faller hela sängen ner på ferell som ligger på den understa och kläms sönder av den. Det är en sevärd film och scen.
 
Aja sen var jag på halva inspokvällen där Petra Mede, Christer Fuglesang och VD:n för Stadium snackade. Kul, tråkigt, en grov irritation över grabbarna bakom mig som inte kunde hålla käft och som satt och fnissade som små p12or. Jobbeeettttt
Gick alltså i pausen för behövde plugga franskaskit. Har inte pluggat ett dugg, eller jo nu har jag ju det eftersom att jag har varit hemma i två timmar ungefära.
 
Allt detta var otroligt intressant eller hur? Hoppas att ni älskar mig ännu er.
 
Puss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype