La belle époque

Slutade tidigt idag. Promenerade sedan runt på stan  med  några tjejer från klassen,åt glass och njöt bara av dagen. Det är så fint med våren och fastän det är pisskallt står man utanför skolbyggnaden och drar till sig vårjackan så mycket som det går tills hon har rökt upp det sista av cigaretten bara för att få nåra extra sekunders sol innan nästa lektion börjar. Och så börjar man med vårlistan på spotify och har på sig sina slitna converse från förra året. 
 
Men jag tänker faktiskt förvänta mig mer snö,än kan jag inte vara lugn. Vi vet alla hur vädret luras när jorden står lutad såhär. Nu ska jag kolla på Vampire Diaries! Peace.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype