good kid

satan vilken hektisk dag jag fick för mig att det skulle bli men det funkade och flöt på.
drog till jobbet runt elva och jobbade till 16. fick inte ont i fötterna även fast jag hade på mig converse, sjukt brukar få ont i fötterna även fast jag har på mig sköna och bra skor. nåt är på lur med mina fötter haha.
snabbt hem, duschade av allt jobb haha och drog sedan till vällingby för att möta upp gamm och få pengar till annas skiva, i fix the biljetter. kommer bli grymt kul!!
träffade anna och fick biljetterna sedan rusade jag hem osvosv gick ut med vovven och nu sitter jag här och har ont i huvudet. 
 
nu ska jag försöka plugga om det inte blir ännu en american horror story-kväll. är helt fast, så sjukt bra hahah! blir helt triggad av att titta på det ensam. och tate är snyggmys.
 
tyckte förresten om ditt inlägg Max, mycket bra!!
 
hoppas att denna vecka blir skön!
 
puss
 
 
 
 
 
 
 


hivvenation    •     •  

omg vilken säsong av ahs!?










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype