3 Mars

 
 
Luften är tunn. Det är lättare att andas nu. Jag möts av en varm känsla varje gång jag går ut,även om det är kallt ute. Det är inte mycket som händer just nu. Skolkar, får kursvarningar och ska tatuera mig på torsdag. Min framtid ser ljus ut. Man går liksom bara runt och väntar på något,på något bättre och jag vet fan inte vad det är. Jag känner mig verkligen inte ledsen längre.Bara tom,och det kanske är värre. Tack Stefan för kommentaren,lite försent kanske men tack! Slår gärna sönder dig nästa gång jag är sur. ♥
 
//TANZILA


hivvenation    •     •  

hellre känna ont än ingenting min vän, gråter med dig!!!!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype