Känn ingen sorg för oss Göteborg

Göteborg bjöd på mer än förväntat. Det blir en resa jag aldrig glömmer. Från storm till blå himmel. Första dagen var lite som mitt humör. Vi förade på hotellet, jag delade ut kompisarmband som jag gjort själv hehe än och annan tår från Gamm och sedan efter vin och öl skulle vi ut. Jag kommer igentligen inte ihåg så mycket, bara att vi sprang i spöregnet och korsade gator, trampade i vattenpölar och såg människor försöka ta skydd. Jag vet inte hur länge vi sprang runt där men någonstans där emellan skrek jag rakt ut och grät och slog sönder Marias paraply i förtvivlan. Det skulle ju vara bra väder och sol och vi skulle ju dansa på nån klubb i gbg och istället stod jag där med blött hår och orkade inte bry mig. Till slut hamnade vi på någon bar med live musik. Mitt humör var på topp och trots dygnblöta tygskor och affro kände jag mig lycklig att vara just där. Det blev en cider för mycket och vid stägning drog vi oss tillbaka. På tomma gator skreksjöng vi Håkanlåtar tills vi var vid hotellet. 
 
Vaknar lördag morgon med huvudverk och våta kläder ligger på golvet. Haha vad vi skrattade åt dagen innan. Den här dagen var varm och solig till skillnad från fredagen. Vi promenerade i flera minuter, dom spelade fotboll topless, spelade kub och kissade i äckliga dass. Sedan var det dags för HÅKAAN. Hela konserten ägde. det var synd att jag svimmade och missade slutet.
 
Efter Håkan tänkte vi gå ut men alla hade ont i rygge och ben så vi bestämde oss för att äta. Svårt att hitta något ställe på natten när 68000 människor springer runt och är hungriga. Köade i nån timme och fick i oss mat. Var så himla trött och slut på hemvägen. Och gla också!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype