hej

Hej babes!
 
Åh vilken underbar sommar jag har haft so far, eller?
Alltså jag tror att jag har dragit på mig någon vidrig otur eller så är det bara jag som är ful och korkad för tillfället men alltså, jag har varit förkyld i en vecka nu så har inte kunnat jobba mer än en halvdag (jag behöver min para) och i natt spydde jag av oförklariga skäl (bakis, magsjuka whatever). Det har varit skönt att äntligen få ha lite riktigt sommarlov men har typ kunnat jobba sen i torsdags så är lite rastlös.
 
Det var ju midsommar igår och jag kunde inte göra det jag planerat eftersom jag mådde k*k. Så låg hemma och var ledsen och tittade på Grimm med pappa, det är vår nya serie.
 
Detta inlägg är inte alls intressant sorry men måste klaga av mig. Det gör inte saken bättre alls nu har jag märkt men ville fira midsommar igår med mina härliga vänner och jag fick inte göra det.. :(
 
Ska titta på film nu och vila av mig. Ska äntligen få jobba på måndag. Och imorgon blir det lek med mi friendos.
 
puuuuss!!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype