Hata selecta

Hade tur och fick skjuts till Ropsten från jobbet. Jag hade jobbat kvällskiftet och klockan var nästan 23. Hade tur igen då jag behövde vänta på tåget i bara 5 minuter. Jag var så sötsugen då jag hade inte fått i mig socker på hela dagen och gick fram till en selecta-automat. Trasig. Aja det finns fler automater på TC. När jag var framme gick jag direkt till en sån automat, la in en tjugolapp, trycke 33 , fick en femma tillbaka och väntade på min välförtjänt snickers. Men det enda jag fick var detta...
 
 
Fan vad jag lackade!!! Fittsnurrgrejen funkade inte. Höll nästan på att gråta. Tröstade mig med en fet meny från donken sen när jag kom hem. HAH!
 
ps. varför tog jag ens en bild?! omg











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype