En midsommarnattsdröm

Midsommarafton, då var det dags igen. Vi gick runt i ett radhusområde och letade och plockade sju sorters blommor. De enda blommorna vi inte fick plocka var ju grannarnas blommor, de finaste blommorna. Men vi gick runt där någonstans i Tyresö och samlade till slut våra blommor som vi skulle lägga under våra kuddar och drömma om den perfekta killen.
 
Fastän jag inte tror på detta gick jag runt hela kvällen och var så nyfiken om vem jag skulle drömma om. Om jag känner honom, om hur han ser ut, jaa allt det där.
 
Kom hem helt slut, gjorde mig i ordning snabbt och gick och la mig. När jag var nära på att somna kom min syster in med blommorna som jag hade plockat och räddade min midsommarnattsdröm.
 
Ni undrar säkert vem jag drömde om... haha jag undrar precis samma sak. Jag vet inte om jag drömde eller inte men jag kommer i alla fall inte ihåg något. Vaknade med ruttna blommor under kudden. Får väl försöka igen nästa år...
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype