din mamma

Hey guys!
 
Det kändes så himla soft idag, helt sinnesjukt hur bra jag verkligen mådde när jag vaknade upp och insåg att jag inte hade kvar ett skit att göra till skolan mer. Vädret sög men jag var på bra humör ändååå!
Fick veta en massa betyg, nöjd med  i princip alla vilket kändes bra.
 
Nu när jag har vimsat omkring en massa, alltså idag, och äntligen fått lägga mig och mysa in mig i sängen får jag ett sms från min lärare som vill att jag ska göra nån satans kompletteringsuppgift för att jag tydligen fått F i några ynka kunskapskrav. Jävla bajs. Precis när jag fått världens feeling. Men jaja det är bara att låta fingrarna gå och skriva något bra.
 
Fick i alla fall ett grymt A på en guidning jag gjorde med mina gäris igår i Vällingby. Så jääävla skönt!! Äntligen lite bra respons hahahahah...
 
Oh well, får inte uppgiften för ens sent i kväll så kan inte börja för ens imorgon och då ska jag på min kära vän Annas studenmottagning så måste kämpa som ett svin för att få klart den i tid plus med god kvalité också. Önska mig lycka till kära amigos. Jag dör nog halvvägs om inget annat.
 
piiissss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype