5 juni och framåt

Min fina Maya tog studenten, var även på bästa Annas mottagning dagen innan men hann inte ta något foto :( Grattis grattis till er två ni är så braaa!!!
Grill -och poolmys hemma hos Robin. (Snodda från jasminos min sköna och jonathan!)
Tre glada tjejer efter att vi skrivit på avtalet för vår studentskiva nästa år!!!
Min sista BrommaG och toalettbild för tvåan :(
Otroligt god pasta med tomatsås på Vapiano efter skolavslutning
Världens bästa Alva och jag på Summeeerbuuuurst!!!
Har tråkigt nog börjat spela Sims igen ahahaha. Denna sims har inga pengar därmed inga möbler att sitta på förutom sitt badkar. Sorgligt. Men han tjänar pengar genom att gräva gravar... Lucky guy
 
DET KOMMER MER BILDER SENARE!! när jag har tagit fler alltså :)
 
puuuss!


Anonym    •     •  

Men fuska fram pengarna!!!!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype