10 saker ni kanske inte visste om mig

Det finns otroligt många saker jag vill göra men som jag är för lat för att göra, typ träna
 
Jag älskarälskarälskar schnitzel cordon bleu
 
Jag har otroligt lätt för mig att gråta när jag tittar på filmer
 
En av mina närmsta vänner är min lillasyster Sofia
 
Jag tycker egentligen inte om att dricka för ens jag är full
 
Jag har tittat på någon av Harry Potter-filmerna och Sagan om Ringen minst tio gånger
 
Jag hatar när ens fötter blir svettiga när man har legat och dragit sig i sängen ett tag efter att man vaknat
 
Jag älskar att nysa
 
Jag har ett slags minihat mot min familj, äkta hat alltså
 
Precis som jag fick höra att min pappa sa en gång så väljer jag verkligen ut mina vänner med omsorg, för jag har alltid varit otroligt osocial och de jag är med ska vara glada att de får dela mina galna tankar och minnen. Blir jag vän med någon är det absolut inte förgäves. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype