På väg mot ljusare tider

Veckan har varit bra men helgen var ännu bättre. Vila från jobbet måste vara det bästa som finns. Har hunnit träffa alla mina kompisar. Inte många gånger jag hinner träffar alla kompisar på en helg. Det var riktigt coooz.
 
I torsdags tog jag en farvälfika med Ebba och Anni eftersom att Anni åker till Bulgarien och är där en månad. Fick världens sorgligaste gruppkramen :( men den var mysig :) Men om en månad ses vi igen på magalufs gator. whooooop!!! Sen ses vi i skokan fem dagar i veckan. Snart tröttnar de nog på mig hahahha 
 
I fredags jobbade jag kvällskiftet men det var najs för jag fick skjuts till och från jobbet. moahahaha efter jobbet drog jag in till stan för att träffa Anni och Max. Maxs första riktiga utgång! Vi dansade arslet av oss, pratade med främlingar och dansade ännu mer. Somnade för en gångs skull inte på vägen hem. Jag och Max satt och åt kakor för at hålla oss vakna. Vi kom hem vid soluppgången. En lyckad kväll :)
 
I lördags sov jag halva dagen. Hann i alla fall sola lite innan solen försvann bakom molnen. Senare på kvällen drog hela gänget till Vilmer. Drack bärs som gamla gubbar och kollade på tråkig fotboll.Tur att rätt lag försvann i alla fall. Alla gick hem trötta och hungriga. När jag kom hem åt jag favoritnudlarna och tittade på thaiserie till klockan fyra<3 sååå värt
 
Idag, söndag, var jag tvungen att gå upp vid halv tolv för bajsisarna Tanz och Hanz skulle komma hit. Så gosiga som de är kom de med nutella, jordgubbar och frukter och gjorde min morgon till den bästa. nooooot hahahaha nej men de är bra de. Snackade skit och tjockade oss som vanligt! Hanz drar ju till England imorn :( ha det så kulkul kompiz!
Vid tre åt jag, syrran och mor vår lunch/middag på Oleary's. Satan vad gott det var. 
Träffade Tanz och grabbarna och kom hem nyss. De spelade fotboll och vi drog ner deras byxor. Åh vad vi skrattade. 
 
Okej nu blev inlägget sjukt långt. åh nej hejdå
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype