Vad fan har jag köpt

Har inget bättre för mig så ja jag gjorde ett satans klädinlägg. Men antar att ni tycker det är kul, nä ja skoja ba. Btw så är majoriteten av alla de här kläderna köpta på outleten vi var på igår vaaaaa. Puss

Supermysig skjorta från abercrombies barnavdelning vilket jag inte hade någon aning om förns jag kom hem, tyckte dock att det var lite konstigt att den var i XL men allt går inte så snabbt i min hjärna :')
Kär i dessa, inte Sofia. Shorts från Bershka!
Linne från Select.
Tröja med trekvarts-ärmar från Select.
Nya favvo-byxor från GAP.
Långärmad skjorta från Ralph Lauren, Bromma-andan spökar hahaha
Tjocktröja från Nike, satans mysig har ångest för att den kommer omysig när vi tvättat den haha :/
Jeans-shorts från Ralph Lauren Denim
Långärmad tröja från Ralph Lauren.




hivvenation    •     •  

Omg vilken söt galge

bexxx    •     •  

ååh najjs

Jonna    •     •   http://Jonnarosenblad.se

Ååååh älskar Bershka shortsen 😍😍😍😍










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype