there may be questions in your eyes

 
hey babeeys!
 just nu och idag fick jag lust att blogga så nu sätter jag fart!
 
vad har hänt sedan jag bloggade sist den 21 juni? 
jo jag har hunnit fått en ny mobil, iPhone 5c. så satans skönt att äntligen!!! bli av med min sönderslagna gamla 4a och börja om lite på nytt. vlle hinna fixa hem den innan Englands-resan och ja nu har jag haft den ett tag och är superduper nöjd!!
 
jag har hunnit jobba sju dagar vilket har varit någon slags blessing eftersom annars hade jag inte gjort ett skit när alla mina vänner också har jobbat. har alltså inte suttit hemma och varit dödssjuk utan har fått jobbat och haft det ganska skönt ändå, tagit det normallugnt och tjänat en liten kosing på det också. känns bra.
 
har hängt med mi amigos, gosat hemma hos alva och saknat becca tills hon kom hem i söndags. igår fick vi äntligen!!! träffa henne och kunde inte sluta le sådär dumt så att det gjorde ont i käkarna för så känns det faktiskt när jag träffar kompisar jag tycker om. blir på skratthumör och vill slå till någon för att visa att missar något när de inte hänger med mig och mina älskade vänner haha!
efter att vi hängt och tagit ett sorgligt farväl av alven som idag åkte till usa och ska vara där i tre veckor drog jag keno och olof hem till mig och åt en helt ok middag som blev lite misslyckad haha men funkade samtidigt som vi tittade på den nya x-men filmen som vi fattade sådär mycket av, jag som sett alla x-men filmer men inte kom ihåg nånting i början av filmen och killarna som hemskt nog inte sett någon. då blev jag sur och ville stänga av men de skrek på mig då. :( då fick skaffa sin egna uppfattning whatevz.
jag hade btw huset för mig själv eftersom halva familjen var i falun och syster är i partille på handbollscup.
 
(JAG ÖVNINGSKÖRDE FÖR FÖRSTA GÅNGEN VILKEN RUSH!!!!! dagen innan jag träffade becc o co.)
 
jag sov själv och var nästan skräckslagen men somnade snabbt och sov gott. 
idag har jag alltså varit inbunkrad i tv-rummet och tittat på de två senaste avsnitten av penny dreadfull och börjat min nya addiction till true blood. hahahahaha kommer bli tvungen att prata med en tjej i min klass om serien hon är typ helt beroende av den.
den är fylld med sexscener och de skriker hela tiden så måste sitta beredd med fjärrkontrollen för att sänka volymen så att ingen tror att jag sitter och drar en p-rulle eller nåt, det kanske jag gör teoretiskt men nej... jag vet inte hahahahahah!
 
nu ska jag fortsätta min långt påbörjade städning och kanske kolla på ett grimm-avsnitt med pappa. det har jag förtjänat efter en 20 mins luffsrunda med honom också. jag luktade svettig köttfärs och det är det värsta jag vet så jag hatade mig själv i kanske en halvtimme och sen fick jag duscha. usch.
men ah.
 
puuuusss











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype