Summertime sadness

Länge sen jag stannade hemma en hel helg. Spenderade kvalitétider med mig själv. All by myself. Gjorde vad jag ville, åt vad och när jag ville, sov när och hur länge jag ville, gjorde allt och inget. 
Men alla mina helger får verkligen inte se ut som denna, skulle nog gå upp flera kilo av all choklad, cola och chips.. (omg onyttiga saker börjar på boksatven c, shiet) Bryr mig egentligen inte om jag skulle gå upp men måste nu börja tänka på min hälsa, börjar bli lite rädd nu när alla tjatar om diabetes. 
 
Fast nu är det sommar och jag gör fan vad jag vill. Två veckor kvar till semester, först Paris, sen Magaluf och sen slutar mitt sista sommarlov. Men på något konstigt sätt längtar jag ändå tillbaka till skolan...
 
 


 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype