snodde listan från jasminos swaggie boy

Dig:
1. Hur lång är du? Runt 1.60 oklart.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Är otroligt intresserad av psykologi så det lutar mot något sånt
3. Vad pluggar du? Samsam på Bromma G
4. Har du långt hår? Ja
5. Vilken hårfärg har du? Ljustbrunt 
6. Sminkar du dig? Hela dan varje da
7. Har du haft sex senaste månaden? Nej
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Blå BH och trosor med massa färger :)))
10. Har du kysst någon idag? Nej
 
Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nein 
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Beror helt på
3. Hur många syskon har du? 2
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Såg henne för typ två veckor sen så kommer inte ihåg :/
5. Hur många ställen har du bott på? Om man räknar med de jag bor på nu så har jag bott/bor på fem
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det beror helt på men till största del min syster Sofia
7. Vilken familjemedlem är snällast? Min hund Love
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Myser med Soffan i soffan nu lol
 
Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? Oj det var för två veckor det med men ska träffa några imorgon hihi
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Jag kommer verkligen inte ihåg men tror att det kan ha varit Becca för jättelängesen men aa kommer inte ihåg xD
3. Kompis som du har känt längst? Maya!
4. Vem känner dig bäst? Oj svårt att bestämma alla känner mig på olika sätt men Sofia känner mig nog från grunden allra bäst!
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Haha i vissa situationer men det är aldrig tråkigt! 
 
Kläder:
1. Vad har du på dig nu? Lol trosor, blus och tjocktröja 
2. Har du bytt om idag? Det första jag gjorde när jag kom hem var att byta till bikini
3. Favorittröja? Ingen aning, kanske blusen jag har på mig nu
4. Klädesplagget på andra könet? Skor, converse <333
5. Har du gett bort kläder någon gång? Jaa till Sofia hela tiden men det räknas inte.. 
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja lol ett par skor från London som jag köpte för nån dag sen, de är för små men ska försöka töja ut dem ;)
7. Vad använder du för skor? Converse eller ballerina! Sen älskar jag även mina fina espadrillos från HM!
 
Resten av bilderna från England lägger jag upp lite senare! Ska kolla på True Blood och sova sen.
 
puuusss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype