Massa té och fiskmåsar

De senaste dagarna har vädret hållt sig till den vanliga engelska hållet, alltså regn regn och åter regn, men det funkar för mig. Vi har myst som galningar, druckit té varenda morgon och kväll samt åkt till många härliga platser!
I tisdags åkte vi till grannstaden och där gick vi på en mysig promenad som inkluderade glass och lite lunch. Sedan styrde vi oss mot stadens shoppingkvarter och jag fick hem lite grejs och hittade äntligen mina solisar som jag ska köpa senare, vet inte om det blir i England men ja, är glaad för det i alla fall!
Igår drog vi till outlet en timme ifrån där vi bor och shoppade som galningar haha! Jag fick med mig en hel del ovh hade lite smått ångest men haha, var glad att jag fick med mig lite mer schyssta grejer.
Idag regnade som tusan och vi bestämde oss för att åka till Brighton. Pga regnet så krånglade det till för oss då vägen som vi huvudsakligen åkte på blev avstängd eftersom en bilolycka inträffade. Många som var glada då. Menemen vi kom tillslut fram och gick direkt till piren nere vid vattnet där det fanns en liten nöjespark kan man säga. Tova min 1.5 års gamla lillasyster tvingade mig att åka en tekopps-liknande karusell vilket gav mig en större anledning till att spy förutom det dåliga vädret men det funkade haha. Sedan började i styra stegen mot ett grymt bra shoppingcentrum som vi dock bara spenderade en liten tid i och jag fick med mig ett par jättefina shorts från Bershka och sedan drog vi hemåt eftersom att det började regna helt galet och centrumet fylldes med italienska ungdomar som var på sin språkresa.
Har ingen aning om vad som händer imorgon men vi ska antagligen tillbaka till Brighton på lördag eftersom det ska bli bättre väder.
Btw så har jag glömt mitt batteri till kameran så det kommer tyvärr inte bli så många och fina bilder till bloggen när jag kommer hem :(

Puss!!

Bildeeeer:











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype