♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 
Vare nån som sa att det var fredag? A de vare.
Hanna i ett nötskal.
Ska skriva mitt fucking tal som jag ska hålla på måndag, kommer bli fett. Skoja ba.
Hanna i ett nötskal.
Lyssnar på One Direction och ångrade att jag inte köpte biljett till konserten, men Summerburst är samma dag. Haha, Hanna i ett nötskal.
Jag kräver att min framtida pojkvän träder fram snarast.
Hanna i ett nötskal.
 
I alla fall... Sitter i linne kofta trosor och strumpor och känner mig fri. Får pengar snart och har planerat att köpa ett par skor. Efter det ska jag spara till Englandsresan i juli med pappsen o company. Är helt sinnesjukt taggad på London och allt annat. Älskar England. På riktigt.
England, Harry Potter, Pengar, Mat, Killar och Harry Potter igen.
Tittade ju igenom allla filmer typ förra veckan och grät som en galning. I fyran dör Cedric, i femman dör Sirius, i sexan dör Dumbledore, i sjuan part 1 dör Dobby och i sjuan part 2 dör alla man tycker om. Vad fan ska man göra än att gråta och lida och äta godis och gråta ännu mer. Fan vad jag hat/älskar Harry Potter.
mmmmm....
faan vill bli sådär cpkär.
 
adjö.
 
hasjsajsajhasjsajhsahjsa 
 
 


hivvenation    •     •  

Inte frisk










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype