2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, tjänade mina egna pengar :D

Hur har ditt 2013 varit? Naaajs

Blev du kär i år? NEJ!

 Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 16 april, min 18-årsdag

Vad är din största framgång 2013? Jobbet! 

Bästa köpet? iPhone 5

Vad spenderade du mest pengar på? Mat och småköp på Coop

Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla härliga minnen från året

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Pistol - Håkan Hellström, Sergels torg - Veronica Maggio, Hey Brother - Avicii, Dansen före döden - Thomas Stenström, Från Balkongen - Oskar Linnros och många många fler

Vem har du umgåts med mest? Tanzila, Vilmer, Joel, Rasmus, Alex, Max, Ebba, Anni, Jossan och familjen. Har även haft kontakt med många fler som jag inte har träffat lika mycket! 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej :(

Vart reste du under 2013? Thailand

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Bättre betyg! hehehe

Vad gjorde du på din födelsedag? Åt en riktig god middag med familjen

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Jobba mindre och umgås mer med mina nära och kära

Vem saknade du? Hivron och Hanna som jag träffade väldigt sällan i år :(

De bästa nya människorna du träffade? Emma! Om inte jag träffade henne 2012 :)

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Fokusera mer på skolan och spara pengar! Tvåtusenfjorton kommer bli ett jävligt bra år!! Det vet jag!









hivvenation    •     •  

Nytt år tagg ma asiannigga ♥♥♥♥♥♥♥♥♥










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype