stay high

Är fruktansvärt trött och har ingen bra anledning till att vara det, förutom att hunden tvingade upp mig klockan 7 för att kissa av honom men jag somnade ju om efter det. Hmm...
 
Tyckte i alla fall att bloggen behövde lite uppdatering för ingen rolig själ verkar vilja skriva någonting längre, förutom jag då hihi.
Detta sportlov har faktiskt varit grymt så länge det varat!
I lördags provjobbade jag på caféet som Becca jobbar på, gick grymt! Fick komma redan dagen efter också så jag jobbade alltså på söndagen och fick hem lite cash som snart är borta haha. Näe men ska hålla mina händer i styr och spara nu som satan.
 
I måndags var jag ledig och på kvällen kom Kentaro, Olof och Oskar hit och vi tjockade gott, hade allmänt kul och lekte med vovven. Var skönt att få skratta av sig.
I tisdags träffade jag på Max och Teo och de bjöd med mig till en "filmkväll" som blev en öl-chips-och monopolkväll med många fler från klassen, "klassmys/incestmys". Kom hem vid halv ett och var trött som fan. Vovven var glad som vanligt.
Igår drog jag på handledarkurs/introduktionskurs med mor och far och var helt förstörd efter eftersom jag och mamma hade blivit allergiska av något i lokalen så vi hade suttit i två timmar sträck och gnuggat sönder våra stackars ögon. Fick lite kaffe och godis så det var najs men utöver det, ah...
 
Idag blir det bio vid åtta, Wolf on Walls Sreet med Olof, Kentaro och Alva. Är grymt taggad både inför filmen och att äntligen få träffa Alva som jag inte sett sen i fredags!
 
Resten av veckan är inte bestämd  så jag får se vad som heeendeeeer.
Har kollat på en massa fast and furious btw, bra skit.
 
puss
 

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype