Söndagsångest

Jag har suttit och stirrat på ett tom word-dokument i några timmar nu. Eller nej, helt tomt är den inte. Har skrivit ämne, namn, klass och skola. oh yees!
 
Fysik 1 VT14
Gamm Burom
N12b Östra Reals Gymnasium
 
Så står det högst upp till höger på sidan. Inget mer. 
Jaaa, lika tomt är det i mitt huvud just nu kan jag säga. Ångest på hög nivå! 
Men ändå ganska skönt att det inte bara är jag som sitter med den här ångesten. pheew tycker synd om mina klasskamrater men mer synd om mig 
#livetsomennaturare
 
Slut på tråksnack! Imorn är det måndag och då ska alla till skolan!! yaaay hahahahahah
Själv har jag något som heter Projektvecka nu i veckan. Ska faktiskt åka till Forsmarks kärnkraftverk på tisdag. mmmmmm intressant intressant. 
 
ähhh nu måste jag nog återgå till det tomma dokumentet. byeeee
 
http://dreamcatcher.tumblr.com/
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype