helt slut

Är så frustrerad över att jag verkligen inte har orken i varken huvudet eller kroppen till att plugga.
Mina ögon svider och skavet, min allergi mot katter är inte snäll längre.
Jag är verkligen helt slut.
Har en äcklig känsla i kroppen. En äcklig smak i munnen.
Godiset jag äter är inte gott. Passar inte just nu. Jag som trodde att jag var sugen.
Jaja, satsar som fan imorgon för behöver verkligen ett C på detta prov för att höja mitt betyg punkt.
Ska försöka sova lite tidigt idag, börjar tidigt imorgon. Prutt.
 
Men kanske kanske ska få provjobba på samma café som Becc jobbar på på söndag, ska bli kulis! Om det inte är bra väder blir det någon gång efter sportlovet. Hoppas att det funkar så att jag får jobbet!
 
puss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype