Allt som betyder något.

Det var i söndags när jag kollade på Vilmers match som jag kom att tänka på det.Fan. Jag är inte bra på något. Visst är jag bra på ånga saker men inte sådär extra bra på något speciellt. Jag är mellan bra på vissa saker,sämre på vissa helt enkelt. Jag vill ha något alldeles eget. Förstår ni? Vilmer är bra på innebany, Gamm är bra på matte, Hanna är bra på att fotografera, Hivron är bra på musik, Max är bra på piano, Emma är bra på att styra och planera, Joel är självlärd gitarrspelare osvosv. Alltså jag skulle aldrig ens komma i närheten av hur insatta de är i en sak. Jag vill känna passion och verkligen vilja göra något som jag är intresserad av och verkligen bra på. Så att någon en dag kan peka på mig och säga "Det är hon som är så bra på".
 
Jag är 18 år och jag vet inte något jag vill,eller något jag är särskilt bra på.
 
//TANZILA











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype