Things that grinds my gears // Mr X

Hej, idag ska jag berätta om "things that grinds my gears", alltså saker som grindar mina kugghjul.

Är det bara jag eller är det inte sjukt jäkla jobbigt när man åker hela vägen till närmsta Coop för att köpa chokladwafers, sedan när jag åkte hem så upptäckte jag att det var vaniljsmak och inte chokladsmak och det gjorde mig himmelskt förbannad >:( De är för söta.. Nu är frågan om man kan använda emojis på bloggen 💁👳🐔😏😕😚😁 Vi får se.

Saker som grindar mina kugghjul del 2: När man bär nånting i trappan (jag och Paolo bar en trumma uppför trappan) och man är den som går högst upp och personen bakom liksom trycker det man bär framåt så man nästan snubblar, jag blir så jävla rädd för det, möjligheten för att dö är ganska hög. Paolo snarkar för övrigt riktigt högt, låter som att något fastnat i en gräsklippare ungefär.

Jag hade kommit på riktigt många saker att skriva men korttidsminne ftw för nu har jag glömt dem. Vi hade i alla fall tur med vädret, det var väldigt fint, jag tog en bild jag kan lägga upp om jag bara kommer på hur.

Jag återkommer med mer saker som grindar mina kugghjul och eftersom jag vet att alla undrar så ska jag uppdatera angående chokladwafers.

//Mvh Mr X











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype