Taste of the high life in Las Palmas so far so good

Hej kompisar!

Nu har vi spenderat en dag i Lad Palmas och det är superhärligt!!
Gårdagen sög balle eftersom att vi var tvungn att vänta på Arlanda i över 9 timmar eftersom att planet som vi från början skulle åka med 7.15 gått sönder då cateringbilen kört in i turbinen ahahah låter så sjukt men det var det som hänt vilket gjort att de behövde vänta i en evighet på ett besked om att vi kunde åka med ett annat flyg. Detta fick vi reda på runt kl 10.00 och då skulle det komma ett från Burmingham och landa runt 13.00 och ci skulle kunna lyfta 14.20. Vi fick boarda kl 16.00 och sedan var vi i luften vilket var otroligt skönt efter nästan en heldag på Arlanda.

Älskar när man åker utomlands och känner lukten av ett annat land, om ni fattar? Här är luften mycket tjockare eftersom att det är mycket varmare och älskar verkligen den lukten.

Hotellet är hur fint som helst, har tyvärr inte tagit några bilder med mobilen utan med kameran så de flesta bilderna kommer upp på bloggen när vi kommit hem! Som jag kanske nämnt förut så har jag typ inget minne på min mobil vilket jag tycker är helknäppt eftersom att fyran som jag hade förut med 8GB tror jag pallade hur mycket som helst och det gör inte 5c som jag har nu ahahha.. Makes no sence.

Idag vaknade vi vid 10 för frukost. Hur gott som helst! Sedan gick vi till poolen lite halvt skeptiska eftersom att det var ganska molnigt men solen kikade fram några gånger och annars var det handla varmt så det funkade att ligga där ett tag. Vi käkade lunch och drog sedan tillbaka till rummen för att titta på handbollsfinalen mellan Spanien och Norge som Norge tog hem weho!

Har precis kommit upp till rummet efter att vi gått till hamnen och ätit middag och sedan spelat lite kort i baren nere vid lobbyn.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och ladda inför nästa dag!

Puuuusss


















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype